در حال بارگذاری
دارنده مدال جهانی قایقرانی:

انتخابات کم‌رنگ، سلاحی قوی برای دشمن است

شماره خبر : 393 - https://asreatrak.ir//short/en0mv

دارنده مدال جهانی رشته قایقرانی با بیان اینکه حضور کم‌رنگ در انتخابات به معنای دادن سلاحی قوی به دشمن است، گفت:  حضور کم‌رنگ خاری در چشم  ملت ایران می‌شود.

میثم عباسی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» در مورد ملاک فرد اصلح برای ریاست‌جمهوری اظهار کرد: شخصی باشد که مطیع ولایت‌فقیه باشد و طبق فرموده رهبر انقلاب کشور ایران  به یک رئیس‌جمهور فعال، پُر کار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب احتیاج دارد.

این ورزشکار خراسان شمالی در پاسخ به این که چگونه می‌شود مردم در انتخابات فرد اصلح دچار اشتباه نشوند، گفت: مردم باید رزومه کاندیدای مدنظر خود را بررسی و مطالعه کنند و به حرف دیگران برای رأی‌دادن اکتفا نکنند. 

این دارنده مدال جهانی به‌عنوان ورزشکار استانی توصیه‌ای  برای مردم  جهت حضور در انتخابات داشت و افزود: حضور در انتخابات یعنی حمایت از ولایت‌فقیه و نشان‌دادن این حمایت به کشورهای غربی که همیشه آرزوهایشان در برابر ایران به پوچی خورده است. 

وی تأکید کرد: ما با حضور خود می‌توانیم ضربه‌ای محکم به دشمنان بزنیم و اقتدار و همبستگی مردمی‌مان را نشانشان دهیم.

عباسی در پاسخ به این سؤال که جامعه ورزشی چطور برای حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند اثرگذار باشد، گفت: با حضور در پای صندوق‌های رأی با لباس‌های ورزشی و تشویق ورزشکاران دیگر برای حضور در پای صندوق‌های رأی جامعه ورزشی می‌تواند اثرگذار باشد.

وی از عاقبت حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات افزود:  حضور کم‌رنگ در انتخابات یعنی دادن سلاحی قوی به دشمن، همچنین این حضور کم‌رنگ خاری می‌شود در چشم  ملت ایران و می‌دانیم که رهبر انقلاب همیشه درست گفته‌اند و نتیجه‌اش را دیده‌ایم و کشورهایی هستند که آرزوی این را دارند که ایران را شکسته، فرتوت و بدون پشتوانه مردم ببیند.

این مدال‌آور جهانی رشته قایقرانی ادامه داد: انتخابات میزان وابستگی مردم به‌نظام محسوب می شود و دشمن با تلاش و حربه‌ها برای تغییر باورها، کاهش این سرمایه اجتماعی را دنبال می‌کند که می‌طلبد در مقابله با دشمن حساسیت و جدیت بیشتری انجام شود و امیدوارم افق روشنی از انتخابات را در کشور شاهد باشیم. 

مصاحبه از هدیه دهقانی 

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات